Fredag

Har nyss kollat Dawson's Creek, en av favoriterna :> Nu sitter jag här och knaprar bort mitt nagellack medan jag väntar på att något kul ska komma på tvn. Medan jag väntar kan jag ju fortsätta med den där designen jag talade om igår. ( den blev inte alls som jag skrev ) Tror nästan jag hinner klart med den idag också !

Idag är ju fredag vilket betyder helg för mig och alla andra. Får se om jag gör något skoj idag, kanske blir att träffa någon och ha lite skoj ihop. Annars slappar jag mest. Helgen kommer gå åt plugg och sånt. Det är väl hur mina planer inför helgen ser ut, vad händer hos er ?

ilava

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jo, det gäller att få balans mellan de lugna slapparkvällarna och kvällarna man hittar på något och umgås med vänner :) Men jag förstår inte dem som ser det som en förlust om det inte har en helg planerad. Jag ser det bara som en möjlighet att ta igen mig.

2008-03-28 @ 19:20:58
URL: http://amandastefansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0