Hemmakväll

Har varit en rätt bra dag fastän jag bara suttit hemma för mig själv hela dagen. Kollat film i massor, musik och jobbat på att få bloggdesignen att passa in. Tyvärr kommer jag nog behålla den för mig själv, men antagligen gör jag en åt folket snart också. Är ju så himla kul att få experimentera och lära sig mera i photoshop :)

Har hunnit plugga lite matte dessutom, var nästan roligt. Tycker allt känns så invecklat och svårt när vi har det i skolan, men när jag försökte räkna lite idag var det hur enkelt som helst. Ska sikta på att höja betyget nu om jag hinner. Nu tänkte jag ta och läsa lite, är så långt efter. Får se om jag somnar nu igen.

ilava

Kommentarer
Postat av: stinker

Nja, är inte så värst bra på hår och sånt. men jag gillar 50-tals luggen skarpt. vet inte vad du tycker om det..? vore förresten coolt om man kunde färga håret guldfärgat! Kan man det?

2008-03-29 @ 23:32:11
URL: http://stinker.blogg.se
Postat av: Mode och skönhet

Snygg blogg :)
*
*
Var med och tävla om en hårinpackning (värde 178:-) från disp i min blogg!

2008-04-01 @ 16:28:48
URL: http://beautycase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0