Man blir ju rädd

Konsum, Höör


Kassörskan verkar känna kvinnan ~40 som har varit och handlat.
Kassörskan: Du skulle sett för några dagar sen här.
Kvinnan: Jasså? Vaddå?
Kassörskan: Jo, det var en tjej som kom in här. Hon såg helt hemsk ut!
Kvinnan (ointresserat): Mhm??
Kassörskan: Ja! Hon hade grönt och svart hår och säkerhetsnålar överallt. Till och med i öronen! Och hennes kläder! Dom var helt trasiga! Och hon hade en massa såna armband med vassa saker på. Det är ju nästan så att man blir rädd av att sitta här och ta betalt!
Kvinnan (småleende): Det ska jag gå hem och hälsa. Det var nog min dotter.

 

Källa: Tjuvlyssnat.se

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej jag har en tävling i min blogg, där du kan vinna
en header!

Om du känner att du är i behov av en ny header
så kan du ju vara med och tävla annars får du ha
en forsatt trevlig söndag! :}

2008-03-09 @ 18:24:55
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: anna

hahahahah

2008-03-10 @ 12:30:59
URL: http://bloggis06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0