Ordning ja

Idag var skolan sjukt rolig faktiskt, speciellt gymnastiken. Vi var vid lågstadiet och skrinnade, pratade massa om klassresan och hade lite snöbollskrig. Det var lite om min skoldag. Idag ska jag mest plugga, har massvis med läxor och ikväll ska jag kolla private practice.

Och än en gång ser mitt rum ut som en katastrof. Har två soffor här, den ena är upptagen av alla kläder jag ska ha med på resan och den andra är full med kläder som jag slängt dit när jag försökt hitta kläder att ha på mig och på golvet ligger en massa strumpor och leggings. Ja jag kan ju inte säga att jag är värsta ordnings-människan heller haha. Nu ska jag gå och kolla om jag har en duglig pulka, ska med på resan den med :>

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0