Tv-tittande

Sitter och kollar på Let's Dance just nu. Vanligtvis kollar jag inte på det, men finns inget annat kul på teven just nu så. Är på rätt bra blogghumör idag, så ni kan nog se fram emot mera inlägg snart faktiskt.

Gud vad härligt med helg ! I och för sig kommer det inte bli så mycket mer än att städa och packa men det är ju också hur kul som helst. Jag älskar att packa faktiskt, åtminstone när jag ska bort. Men när man ska hem igen så avskyr  jag det, hah :) Jag ska berätta lite om vår klassresa lite senare, har ju faktiskt inte ens berättat vart vi ska. Ni får veta allt senare ikväll !

ilava

Kommentarer
Postat av: K A I S A

SVAR:
Naaaw, gud vad glad jag blir nu! TACk TACK TACk!
:D

2008-03-07 @ 20:50:01
URL: http://asiap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0