Avslutningsoutfit säkrad

Jag är så otroligt nöjd med mitt inköp för tillfället. Igår berättade jag om hur mycket jag gillar färgglada kläder nuförtiden och se där, jag hittade en otroligt färgglad klänning till avslutningen också. Så till avslutningen blir det klänning & svarta skor som jag också köpte idag. Därtill kommer nog en del småsaker som jag inte orkar räkna upp just nu, jag kanske visar hela outfiten nu någon dag eller så får ni se det först när avslutningen anländer.

Och tänk vad skönt, har äntligen fått alla prov avklarade vad det gäller grundskolan. Nu är det bara en vecka kvar och vi kommer ju knappast ha läxor den veckan alls. Känns ju redan som sommarlov. Nu skulle jag behöva städa akut, tredje världskriget i mitt rum. Okej kanske inte, men inte långt ifrån heller. Sen one tree hill och sova ! Antagligen blir det så. Känns nästan lite dumt att gå och sova på kvällarna, det är så ljust ute så man hellre går ut än ligger och sover. Men ja, energi behövs.

EDIT:  visstja, det var ju den där eurovisions semifinalen ikväll igen. Fast del två förståss. Tänka sig att jag totalt glömde bort det, haha. Precis, nu ska jag antagligen redigera lite bilder istället för det börjar ju om trekvart så. Annars tyckte jag det var rätt dåliga låtar i förra semifinalen, bäst var nog greklands om jag måste välja en. Får se om det blir bättre ikväll : )

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0