brinn hjärta brinn

en lördagkväll med tjejerna som egentligen inte var någon lördag. det kändes bra att köra hem till slut iallafall, men nu vill jag bara krypa ner i soffan under min filt och aldrig längre stiga upp. en paus från allting skulle varit jätteskönt. och imorgon ska jag tacka nej till alla och bara sitta och plugga matte hela dagen & jag ska försöka att inte bryta det löftet. idag är jag världens positivaste människa, verkligen. jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men jag skulle bara sprida en jävligt negativ känsla här så jag nöjer mig såhär. alla har ju sina sämre dagar ibland, nu var det min tur igen & fler kommer antar jag. imorgon är en ny dag.


-
du säger att du är stark att du har vart igenom det här förut
du kommer fortsätta det finns inte mycket mer att säga nu
vi två hör hemma i ett rum med inga andra
om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre

men spelar det längre någon roll ?
nej kanske ingen
fast kanske allt egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0