fredag

Alltså det är helt otroligt hur glad jag kan bli av småsaker. För någon dag sedan blev jag världens lyckligaste av ett litet brev och idag blev jag nästan ännu gladare av ett sms bestående av några få ord. Jag har något speciellt humör som ingen kan förstå sig på, bara jag.

Jag tvingade mig upp till skolan idag faktiskt, fast det var en riktig usel dag måste jag erkänna. Halva klassen var borta, blev bara tre lektioner och sen dans. Skulle varit lika bra att stanna hemma faktiskt. Ikväll är jag med sofia igen, vi hittar väl på något säkert. Men nu ska jag iallafall sticka, plugga lite eller läsa bara. Orkar inte sitta här, det är ju faktiskt fredag ! Ha en bra dag :)

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0