Goodnight sweetheart

Jag pluggade knappt, bara läst igenom orden så jag kan dem någorlunda bra och sen gjorde jag klart mitt The Kooks-projekt bara. Sen runt sjutiden nångång åkte jag med Sofia och Cecilia och åt pizza. Det var mums, fastän jag redan var mätt innan jag ens beställde något. Satt nog inte inne så länge efter det tills jag körde hem Sofia. Det var skönt att åka lite, men jag frös asset av mig. Helt seriöst, jag visste inte att det kunde vara så kallt i majmånad.

Egentligen skulle jag behövt ta en dusch men det får vänta tills på morgonen istället. Blir så sent annars, så nu ska jag väl kolla lite 70's show och plugga engelska bara. Det är bara tretton skoldagar kvar vilket är värsta halleluja. Sen är det ju det där med avslutningskläderna också vilket är lite mindre halleluja det, fast det ordnar sig, det gör det alltid ju. Nej nu ska jag rycka upp mig från min äckligt blåa datastol och bädda soffan inför natten. ( det är nästan lite skrattretande att jag sover på min minimala soffa när jag har en stor säng där det ryms minst fem inelor faktiskt , hehu ) GODNATT !

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0