Hello freedom

Nu har jag äntligen fått bloggen flyttad ! Har krånglat lite med inloggningen vilket gjort att jag inte kunnat blogga idag. Men det var ju bara bra, behövde verkligen plugga och jag fastnade inte här åtminstone. Har bara läst lite till provet, men det känns ändå som att det kommer gå bra. Annars tycker jag nog min dag blev hur bra som helst.

Imorgon blir det skolan först och sen på kvällen blir det klassfest. Tror nog det kommer bli otroligt kul att träffas utanför skolområdet också. Jag vet att jag sagt det typ miljoner gåger med det är verkligen otroligt lite tid kvar i skolan, det kommer kännas skumt i höst när man ska börja skolan igen och plötsligt inser att man har en helt ny klass. Tre år går jävligt fort måste jag säga.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0