Koncentrationssvårigheter

Det är helt omöjligt att koncentrera sig på samhällsläran idag. Tankarna bara snurrar i min hjärna, det är liksom massor. Jag kan inte sluta tänka på hon som dog och urvalsprovet imorgon. Det kanske är bäst att jag hoppar i duschen först så kanske jag kommer att tänka på annat. Förhöret kommer gå bra, det är klart det gör. Och om inte, sämsta vitsordet räknas ju bort, right ? Varför tänker jag ens så mycket på sånt, samhällslära är väl inte det allra viktigaste ämnet heller. Nu hoppar jag i duschen och senare ikväll ska jag kolla på eurovisionens semi-final, hehu. förr var jag värsta eurovisionsfantasten, men nu ? jag visste inte ens att det skulle vara ikväll, åtminstone inte innan mamma nämnde det.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0