Lördag - Söndag

Igår solade jag typ halva dagen, tills solen försvann till andra sidan huset. Jag blev helt okej brun, iallafall med tanke på hur länge jag låg där. När jag skulle springa in efter något att dricka höll jag på att svimma eller nåt sånt, för det blev helt konstigt suddigt för ögonen och jag kunde inte hålla balansen. Till slut hörde jag inte något heller och började skaka. Det var helt äckligt så jag sprang in på toaletten tills jag mådde bättre. ( jag minns att mamma ropade något åt mig när jag var på väg till toan, jag hörde bara något ljud i bakgrunden som skulle föreställa en röst ) Det var lite scary faktiskt, fast det har nog hänt förr men då stod jag i duschen :o  Kanske bara för mycket av det goda, hehu !

Idag tvingade jag mig upp lite tidigare än vanligt ( det är faktiskt otroligt tidigt att stiga upp runt tio ) . Tänkte jag skulle sola lite längre idag, men nej det blev bara några korta timmar tills solen stack. Låg och försökte mig på lite sudoku, vilket inte gick så bra. Sen har jag väl inte hunnit med så mycket sen dess, tog en dusch och suttit här och gjort klart mitt musikprojekt. Nu tänkte jag väl titta på tv en stund bara. Hör väl av mig :)

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0