Nöjd & belåten

Ibland kan jag faktiskt vara väldigt stolt över mig själv och allt jag åstadkommer. Man måste faktiskt få känna sig duktig och skryta ibland utan att det ska kännas fel. Det är jag faktiskt idag för nu är jag helt klar med bilderna och de blev så otroligt fina, åtminstone tycker jag det. Nästa vecka ska jag ta med dem till skolan och lägga ihop dem på något sätt så de inte är helt lösa och den där läraren som gav mig just denna idé till bilderna ville också se hur resultatet blev.

Jag kan faktiskt vara världens sämsta människa ibland, åtminstone på att hålla reda på saker. Det är ofta så att jag glömmer eller tappar bort viktiga saker. På sistone har jag slarvat en hel del i skolan, eller glömt. Och nu har jag också tappat bort urvalspappren jag fick för bara en vecka sen. Ibland förstår jag inte hur jag lyckas med allting för jag minns att det låg på golvet i onsdags .. innan jag städade ! Jag har letat i varenda liten vrå i rummet, bland alla dammråttor och jag sprang till och med ut till köksavfallet och grävde ur en påse, ifall jag råkat slänga det. slutsnackat om skolan och urvalsprov och allting, bloggen är ju redan överfull av sånt. Ska kolla tv nu :) take care

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0