Plugg & massa arbete

Till provet imorgon har jag pluggat grymt lite, bara lite ord har jag läst på. Känns inte speciellt bra, men egentligen finns det inte mycket mer än så att läsa på heller. Annars har jag suttit en hel del och jobbat på bloggen, det kommer ta grymt mycket tid av fritiden den här veckan innan jag har fixat allting men nångång måste man ju göra det iallafall. Och ifall ni undrar varför ni inte märker någon förändring här så är det så enkelt som att jag testar allting ännu och hela alltihopa kommer bli officiellt först till helgen TIDIGAST ! Beror på hur mycket jag hinner med per dag, eftersom jag ännu är lite nybörjare så tar det såklart en god stund :)

Jag kan ju säga så mycket som att inget kommer vara sig likt. Och med det menar jag att jag kommer ändra på precis allting runt bloggen. Nu tänkte jag ta en paus från allt jobb och plugga vidare en stund och sen kolla lite tv innan jag lägger mig. Onödigt att sitta här och jobba hela natten, måste ju få ordentligt med sömn ! : )

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0