Skolavslutning

Jag kan absolut inte säga att det inte var skönt med skolavslutning och att äntligen få sina avgångsbetyg. Det är ju alltid kul med avslutningar, men själv tyckte jag det blev lite sorligt där i slutet när man skulle krama alla och säga hejdå. Visst fällde man ett par tårar, men inte mer än så. Och det var ju tur att man hann skaffa sig vattenfast mascara igår när vi var till stan med klassen. Jag kommer faktiskt sakna klassen, det är jag säker på. Högstadietiden är något jag aldrig kommer glömma.

Packar lite snått just nu. Vi tjejer ska åka till åminne och äta snart, sen åker vi till Cecilias villa. Kommer lämna där tills imorgon, kommer nog bli otroligt kul. Just idag önskar jag att jag slapp resa i sommar, helst vill jag stanna här och ha en helkul sommar med folket. Men det kan nog bli roligt att åka bort i sommar också. Jag ska fortsätta nu, städa lite måste jag verkligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0