tisdag

Idag är en bra dag, som jag brukar säga. Har färdigställt mitt urvalsarbete och det blev typ überjättenajs. Så idag är jag lite extra nöjd med mig själv. Sen var matteprovet alldeles megaenkelt och nu hoppas jag på lite bättre betyg, för då blir jag stolt. Det kanske inte märks hur bra jag mår idag, men så är det.

Ikväll ska jag plugga till engelskaprovet, finns inte värst mycket att plugga. Lite ord bara och sådär. Måste hinna med musikprojektet ikväll också. Aja, jag är väldigt snabb ibland ( på alla sätt och vis, fniss ) . Jag håller på att frysa ihjäl just nu, sen är jag hungrig för femtioåtta men nu ska jag börja med plugget så hinner jag ha lite kul innan jag lägger mig också.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0