Highway to hell

Egentligen orkar jag inte alls skriva, men nu gör jag det iallafall bara för att jag inte ska känna mig så icke-aktiv här. Klassfesten var sådär. Från början var allting så himla kul men senare spårade allting ur. Från himlen till helvetet säger jag bara. Jag vet inte om jag ska orka visa några bilder eftersom det blev så dålig kvalitét på dem så man nästan borde skämmas. När jag kom hem bäddade jag soffan varm och skön, drog på mig dom allra fetaste kläderna jag hittade och bäddade ner mig för att kolla tv , men jag somnade direkt.

Jag sov ovanligt länge idag, nästan tolv timmar eller nåt. Orkade inte heller då stiga upp så jag slöade och kollade that 70's show istället. Har varit ut på en kort promenad också, vilket är rätt ovanligt men iofs var det bara för att hämta mammas cykel som jag igår lämnat vid ett gammalt café. Jaja. Spolar några timmar framåt ,egentligen skulle alla tjejer ( plus mig ) åkt på åminneöppning idag. Men just idag känner jag inte alls för att träffa någon, så för min del blir det inget. Jag hoppas åtminsone de andra har kul. Jag ska försöka göra någon nytta här istället ikväll då. Har ingen aning var man börjar men det ska funka.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0