frankkrank -

nu är det enmiljonniohundranittioniotusen gånger så tråkigt som igår kväll. och jag vägrar liksom gå och lägga mig såhär tiditgt :D sitter och lyssnar på musik från blogmusik en sajt värd att checka in, när man väl har lärt sig kan man hitta nästan allt man önskar där, utan extra kosntad. äh, inte världens bästa, men på det sättet får man snabbt fram något man tkr om. nu vill jag ha en per nilsson - bok att läsa, bara för att fördriva tiden lite. fick endå inget vettigt skrivet här heller, så jag lägger av. fast såhär på kvällen blir man sådär megasuperduperlycklig :D gonatt ,

if you hear a voice
in the middle of the night
saying it'll be all right
it will be me

if you feel a hand
guiding you along
when the path seems wrong
it will be me

there is no mountain that I can't climb
for you I'd swim through the rivers of time
as you go your way
and I go mine
a light will shine
and it will be me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0