Fart och på

Tyvärr har det varit lite krångel med min dator de senaste dagarna, internet har knappt funkat och sånt. Eller vissa sidor har jag inte kunnat få fram, sen har jag varit tvugen att byta hit&dit mellan datorns olika konton beroende på vad jag hållit på med. Jaja, jag hoppas det fixar sig snart. Sen har jag haft en hel del annat att göra och knappt hunnit med datorn. I måndags kollade jag och pappa efter vespor på nätet och sånt, sen igår åkte vi in till stan för att skaffa en. Jag visste inte ens om att jag skulle ha en, men där ser man. Tack, jag ska försöka att inte köra sönder den. Idag skulle den registreras, men det blev problem så det fixar sig först imorn. Sen så har vi tjejer varit hos Jenny på middag ikväll också, så det har nog varit fullt upp. Och nu har jag ännu en hel del jag ska hinna med innan jag somnar ikväll, ska plugga till finskaprovet och sen kolla något på tvn :) antar att jag hör av mig, snart.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0