Klädproblem

Egentligen borde jag inte skriva något just nu, jag borde i stället stå och gräva i min garderob efter kläder. Vet inte om jag nämnt det, men det är fest ikväll, detaljer kommer senare som sagt. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig, tänkte nog något mysigt. Brukar ju alltid köra med klänningar när det blir fester eller tjejkvällar av något slag. Men idag är ett undantag, idag blir det nog byxor och nån mysig topp om jag hittar något sånt ! Egentligen inte speciellt viktigt vad jag har just ikväll men iallafall, jag har beslutsångest vilket jag säkert nämnt tidigare. Har satt upp håret i en tofs, ännu lite blött. Sist jag gjorde så blev det skitsnyggt, typ risigt och mycket volym dessutom :)  Nu ska jag sticka, får se vad jag hittar för kläder. Tschüs

ilava

Kommentarer
Postat av: Lou

Tycker du att rätt låtar gick vidare i melodifestivalen ikväll? ;D

2008-03-01 @ 22:28:25
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0