Saturday morning

Somnade på soffan igår kväll, väldigt obekvämt måste jag säga. hah :) När jag till slut vaknade orkade jag inte stiga upp utan jag låg bara och slappade och kollade på barnprogram så som Mimmi & Mojje och Svampbob Fyrkant. Det är rätt avslappnande att kolla på barnprogram ibland tycker jag :>

Var med mamma till butiken en sväng, köpte massa godis och sånt till bussresan på måndag. Härligt, får skida bort allt sen (a). Igår på lunchen räknade jag och Anela ut att första dagen som vi skidar på klassresan kommer vi förbränna ca 2333 kalorier vilket är två & en halv chokladplattor. Så vi kan nog äta en hel del :D Lugna puckar.

Annars idag så vet jag inte vad jag gör, kanske gör något med någon eller slappar bara. Tänker åtminstone inte gå på dansgalan, för dyrt för mig. Men ja jag får se vad jag hittar på sen :) vad gör ni denna Lördag ?

Kommentarer
Postat av: Louise ibland

wow, vad glad jag blir! tack!

2008-03-08 @ 11:19:36
URL: http://windipence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0