SoKo



SoKo
- I'll kill her

Soko (Stéphanie Sokolinski) är en fransk sångerska och skådespelare. Hon föddes i Bordeaux och har kallats Soko så länge hon kan minnas. Hon har varit med i ett flertal franska filmer, och hennes karriär som sångerska startade när hon frågade en regissör om hon kunde få sjunga i dennes film

 

2007 nådde hennes låt I'll Kill Her framgång i Danmark, efter att radioprogrammet The Black Boy Scouts hypade låten. Låten nådde plats ett på den danska versionen av iTunes Store och hade spelades flitigt på dansk radio.
Hon har inte släppt något fullständigt album, endast en EP med fem låtar, Not Sokute. Hon har emellertid haft utsålda konserter i Danmark.


Jag har än en gång gått och förälskat mig, den här gången blev det den här. Den är väldigt beroendeframkallande, älskar tjejens röst. Tänk om man själv haft en röst som höll utan att den brast direkt man försökte sjunga en lite högre ton ? Fast det hindrar mig inte från att sjunga lite smått för mig själv ibland :]

Källa: wikipedia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0