tjugoåttondeapril -

27 April;
en fredag är alltid bra, inga speciellt bra timmar men. vi kolla film på finska, och på biologi kunde ingen hålla tyst så ja. åkte in till stan efter skolan, leta efter avslutningskläder. och dom hitta jag, köpte två kjolar, skjorta och ett linne. ialf, träffa på lite kul folk här och där. trevligt var det, såg också broder and tha gang (A) . kom hem, gick ut och dela ut lite papper och sånt crap. sen börja talang, så jag satte mig framför tvn, där somna jag också men gick ialf upp sen.

28 April;
vakna runt 7-tiden av en helt jäkla konstig dröm :o så jag orka inte ligga där och slöa längre , gick ner och hjälpte mamma med things och sen till butiken. sen dess har man väl bara hjälpt ännu mer, städat och sånt. så blev man trött och satte sig i soffan och kolla runt fem avsnitt av felicity :) ska kanske kolla resten ikväll. idag var det också meningen att jag skulle göra nån kaka eller nåt,men har helt enkelt inte orkat så det blir väl av imon istället. kommer väl nån gammal bekant som flyttat till finland för någon vecka sen hit imon också , känner inte han så iuuuh ? ;D dom här helgerna börjar bli rätt tråkiga , nästan så man vill till skolan och det är hemska tankar. men nu ska inela försöka göra nåt vettigt och inte sitta här och glo :)

until forever,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0