tjugoniondeapril -

tidig morn idag me. steg upp hjälpte mamma och sen --> making the cake :D den blev bra även om jag klanta mig totalt med glasyren , men jag kan inte allt heller (: sen så städa jag vinden och tvätta ett fönster for the first time in my life. oh, wow. sen har jag kollat två avsnitt till av felicity. bror och jag gick ut en stund sen också, spela fotboll on my own en stund sen trixa vi med volter och stå på händerna, inela gillar sånt. intressant jag vet ^^
imon blir det skola, vi har löptestet på gympa imon då. jag ska försöka förbättra min tid även om den är rätt bra redan. sen en vanlig timme och tre timmar dans i uf, blir bra tror jag.
jag vill ändra stil, eller går det ? :D

ge mig tillbaka tiden då det var vi, inte du och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0