29 December

Jag ska nog berätta lite om min lördag före jag hoppar i säng. Det är väl lördag idag ? Jag kan inte hålla reda på dagarna när jag har lov, speciellt långa lov. Ingen annan som brukar ha svårt med det ? Men i alla fall, dagen började roligt jag satt och bloggade mest hela eftermiddagen, sen när jag blev ensam hemma blev allt bara trist. Jag satt och letade efter musik men inget bra, jag prata men en vän och inget blev roligare. Men sen satt jag och Tofu och spelade låtar i mic som vi sen skulle gissa vilka det var. Där blev det lite roligare, elr lite mera skratt ! Annars satt jag nyss och läste lite på tjuvlyssnat, humor. Haha. Så jag har väl nog mest suttit här hela dagen kan man säga, men det var ju kul åtminstone. Om jag inte kommer på något mer att skriva om så går jag nog och lägger mig, eller åtminstone sätter mig i sängen och läser eller löser lite korsord och sånt smått kul grejs. Puss alla !

Kommentarer
Postat av: amonym

Tack för besöket i min blogg. Och jeans hittar på för 200:- i en butik här i min lilla stad. Märke ONLY (alltså inget värstingmärke precis...men jag är inte så kräsen) och så var det 50 %.
Låter som en härlig lördag! Tror det är bra att ha lite tråkigt ibland så man uppskattar när det blir roligt!

2007-12-30 @ 10:51:58
URL: http://amonym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0