min helg

fredag:
idag var det julfest, den var helt kul ! tyckte nog att lärarnas program och eriks låt var bäst ! :) maten var god, polonäsen gick bra och betygen var också väldigt bra tror jag. på kvällen kom sandra och anela hit, vi satt framför datorn och hade skoj bara.

lördag:
hjälpte mamma klä julgranen och städa lite. sen satt jag väl och läste halva dagen och till sist kolla jag på sweet home alabama som gick på fyran. men tyvärr somna jag typ mitt i och vakna först runt två, gick i sängs sen då.

söndag:
idag har jag nog inte gjort mycket. gick i duschen och sen hjälpte jag mamma dekorera brorsans tårta :> typ. annars har jag också idag kollat film och legat och läst en hel del. men nu sitter jag här, så får se vad jag gör resten av kvällen. imorgon blir det att fira jul och brorsans födelsedag med tjocka släkten hemma bara :)

pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0