nionde december

nu har ännu ett lov gått, jag som alltid längtar till loven och sen sitter jag bara inomhus eller sover bort tiden. och när lovet väl är slut önskar man att man gjort något mycket vettigare än det. suck. imorgon blir det skola och jag har ingen lust. har prov i veckan också. men ialf ska jag nu gå och fixa till mig lite och sen ska jag försöka ta lite ordentliga bilder :> brukar inte lyckas så bra med det. och ja jag är väldigt besatt av mig själv så fråga inte (: dessutom är fotografi väldigt roligt och kan bli något helt underbart om man har en bra kamera och ett vackert motiv ! tihi. för övrigt har jag idag blivit lite motiverad att börja spela instrument igen, synth som jag förr spelat ! musik är bara något så underbart och skulle nog va kul om man kunde spela på riktigt. men det var ju så länge sen jag spelat så jag hade ju glömt bort alla ackord och sånt, fast sen kom jag igån på riktigt :)

now that my heart stopped beating you know everything isn't okey ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0