andramaj -

skolan idag var helt okej. börjar bli rätt trött på tyskan nu, det enda vi gör är ju en massa lekar :o usch,säger jag bara. sen på special fick jag klart mitt bälte och sen fick jag fortsätta på klänningen.
jag tror jag börjar bli sjuk nu igen, ont i halsen och det brukar alltid leda till förkylning för min del. fy, läkarna sa ju att ja sku ha det svårare att bli sjuk, vilken lögn! :/ men sen kom vännen hit ialf , hade lovat att gå till bibban med henne även om jag nu inte alls hade lust. shit the same jag gick endå när hon ändå kommit. låna ingen bok eftersom jag redan har en så ja.
kom hem satt vid datorn och sen gick jag ut och dela ut lite papper, ska gå igen snart bara litee vila just nu :) och jag måste hinna lära mig finlands fem första presidenter också och sen alla andra läxor , skolan är verkligen det bästa jag vet ! ska försöka hinna få några bilder fixade till foto imon.kolla tack gode gud och hon och hannes ikväll sen bara :)

det är så patetiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0