hairhairhair -

jag saknar mitt långa hår, tro det eller ej. vill ha det tillbaka.
nu ska jag låta det växa ut igen tror jag, sen till hösten blir det svart :D
det har jag själv bestämt, om inte min stil ändras så blir det så.


Vad har du för hårtyp:
tunnt och rakt precis som det ska va :)
Hur många gånger i veckan tvättar du håret: varannan dag, ibland mer eller mindre. slarv
Vilket schampo och balsam använder du:
dove och sunsilk , eller nåt billigt skit som mamma köper
Vilket är ditt favoritmärke när det gäller hårvård/stylingprodukter:  massa olika
Hur ofta besöker du frisören: så sällan så det nästan är pinsamt ! beror lite på pengar.
Värsta frisyren du någonsin haft: jättelångt uppnött brun-blont, usch bara !
Ditt drömhår: rakt, medellångt, kolsvart och typ lång (sned maybe) pannlugg <3
Nämn 3 bra produkter du inte kan vara utan: varierar vad jag använder så kan inte svara på det
Vad är det värsta som skulle kunna hända ditt hår: att jag tappar allt :|
Rakt eller lockigt:
rakt ska det va !
Kort eller långt: medel helst
Har du färgat håret någongång: fleera gånger :D
Vilken färg isåfall: rött, brunt. brun-svart. blonda slingor ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0