niondemaj -

fryser och känner illamåendet i halsen.
usch, ibland hatar jag bara allt som har med livet att göra :o skolan var hemsk, bibban efter men jag stack därifrån pga mitt humör. jag tyckte jag behövde va för mig själv en stund, ut och gick. tänkte att jag går väl dit mina fötter leder mig. vissa gånger hjälper det bara av att sitta i en gunga och inte tänka på något. jag kom på att jag hade gjort fel hela dagen, mitt beteende. som att nån bryr sig ?

nu har vi ännu massor läxor jag inte gjort, orkar helt enkelt inte börja med dom heller. och allvarligt, jag blir väl galen snart har så jäkla mkt ogjort i foto och har bara en vecka kvar. betyget blir inte bra. ikväll händer inget, tvn bara.
ju värre allt känns ju mer längtar jag till datumet


allt skulle ha varit så mycket enklare om du bara låtit mig göra som jag ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0