tjugofemtemaj -

PRAO DAG 2
när jag kom dit satt tjejerna vid bordet och måla + sydde. jag satt och kolla på lite och hjälpte Ida med sybilden. sen blev det samling och då sjöng dom flera sånger och spela enkla instrument. sen börja en som heter Filip hänga på mig och kalla mig lilla mamma :D han är så himla cool den killen ! gick och hjälpte dom klä på sig och sen gick vi ut. prata med filip och lekte med några andra lite. åt lunch, nån makaroni-broilersoppa ? helt okej. sen var det sova som gällde för alla. medan dom sov läste jag först en bok för Simon och sen gick ut med han. några kom också ut från gullvivan så satt en stund med Anela och Jenna. gick in på finska sidan och kolla . några hade vaknat så jag gick tillbaka, spela spel med en liten kille han vann ju tamefan hela tiden :D mellanmål sen ut igen en stund före min dag var slut. gunga med Filip och Hanna en stund, sen cykla jag och Anela hem. det har varit jättekul tycker jag ! jag ångrar inte att jag valde detta :p  nu ska jag ta en dusch, och sen fixa mig. tror att jag och anela cyklar till öm, så åker väl dit en stund före det är dags :) mer sen.

speak the language of love like you know what it means ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0