tjugofjärdemaj -

PRAO DAG 1
prao va helt kul :D ialf bättre än vad jag trott.
först när jag kom dit sa dom att jag fick gå till blåklockan, där presentera jag mig och sånt.
Si och So kände igen mig, men en så kunde inte fatta att jag blivit så stor. haha :D dom berätta att kidsen fick leka fritt till kl 9 och sen var det samling. jag satte mig vid bordet där linus och två andra satt och sydde sybilder eller vad det kallas. åh, linus var så cool när han gjorde fel hela tiden :) vid samlingen sjöng dom lite namnlåtar och sen gick vi ut i skogen. jag var ju förståss helt perfekt klädd, barfota och ballerinas. det blev att låna gummistövlar och sockar. dom hade två grupper, storknattarna och småknattarna ( tror jag de hette ) gick ialf med dom små (: i skogen börja dom springa runt och hitta en massa saker. så fick vi saft och skorpor där. men gick tillbaka när killarna slog sönder nåt glas och linus skärde sig. stanna ute en stund och lekte. gunga mette en stund före vi gick in. där fick vi mat, lasangette och sallad. jättegott :D sen fick vi godis också. tydligen får dom alltid tuggummi efter maten också, för att inte behöva borsta tänderna ? sen gick dom och sov, oskar kom och krama mig två gånger före han gick. åh han är bara för söt :D han pratar mest teckenspråk, sa dom åt mig. man kanske lär sig lite sånt också under veckans gång. medan dom sov läste jag en bok åt simon, sen gick vi ut en stund.satt där med han tills hans mamma hämta han. gick in och satt för mig själv tills Si kom efter mig och visa var jag fick gå och äta eller dricka när jag vill och personalrummet, satt där en stund med dom andra. några hade vaknat så jag gick dit och lekte med dom. prata och hjälpe wilma med att sy och kolla på när två pojkar spela nåt spel. sen kom dom på nån älvdans åt tjejerna som dom dansa flera gånger. efter det mellanmål. weetabix med sylt och nån smörgås. till sist gick dom nog ut och jag fick åka hem. det var kul tyckte jag, även om jag inte tycker om barn. ikväll händer väl inget, ska kolla ghost whisperer bara. och imon blir det sandra, basta ? får se om jag är med.

let me be the one
who gives the kiss of life

Kommentarer
Postat av: Anonym

du leker med dem hela dan,men gillar dem inte?

2007-05-24 @ 17:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0