tjugotredjemaj -

hej du glade
skolan börja med två timmar tyska , men jag gick på textil och fortsatte på min klänning :)
sen på studie, fick vi en fri timme och var utan lärare. så man satt bara mest och snacka.
fjärde timmen gick jag först på biologi, fick ut proven - 6+ jag är rätt nöjd, läste ju knappt.
stolt ! sen gick jag på textil och fortsatte. efter det två timmar special,
fick nästan klänningen klar. bara axelbanden och bandet i midjan kvar :D
med stor förskräckelse kom jag idag på att vi kommer ha foto nästa veckas torsdag.
jag tror, men hoppas inte. isf måste jag ju ta mina bilder, dom jag inte har åtminstone.
det ordnar sig. amen vafan vi har endast en vecka kvar, relax and take it easy people !
imon är det prao, och det känns jävligt hemskt. jag vet inte när jag ska dit
( får väl bestämma själv ? ) och vad min kontaktperson heter vet jag inte heller :o
och jag hatar barn, tänk dig små barn som bara hoppar på en .usch då!
ordnar väl sig, kanske man blir lite förnuftigare där med alla pluttar.
just nu sitter jag och lyssnar på hanna och bara takin' it easy
ikväll ska jag kanske gå ut lite och göra nåt kul och sen kolla tack gode gud !
jag funderar på att anlita en såndär bloggdesigner, vill så gärna ha nån snygg header.
får se, kanske händer inom en snar framtid. musik och annat kommer säkert nångång i framtiden också !
You crushed my heart
So don't bother trying to hurt me anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0