tredjemaj -

ja vad var det jag sa, jag blev nog sjuk. har bara lite feber, men har ingen lust att stanna hemma idag. fick nån halstablett av bror så nu hoppas man väl att de blir bättre. och just nu känns mitt huvud som flera ton, orkar inte hålla upp det.
ska börja klä på mig snart och iväg till skolan. inga speciella timmar idag , men. och dom där jävla presidenterna har jag inte heller lärt mig, så typiskt mig ! usch, man får väl stå ut en månad till ialf och sen får man hoppas att nian blir lättare. mer sen ,

update;
skolan idag var helt okej, rätt slött men det gick. känner mig inte så sjuk, bara ont i halsen ännu men det blir väl bara att sitta och suga på en massa halstabletter ju :) kom hem och satte mig genast ner för att plugga, men råka somna där mitt i så det var inte så mkt som fastna i mitt huve :p så istället åkte jag ut med resten av pappret och sen till banken efter pengar, blev nog lite piggare :) och nu borde jag gå och plugga lite till, har finskaprov imon och lilla jag fattar inte ett skit :| och sen alla dom där jävla presidenterna, it's killing me ! ännu ikväll ska jag kolla hon och hannes och ghost whisperer som äntligen börjar igen efter en så lång paus :D love it,

ja mina känslor har kanske svalnat,
men för dig kommer jag alltid känna samma sak, kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0