trettiondemaj -

PRAO DAG 5
börja genast hjälpa dom att klä på sig då jag kom dit, sen åkte vi till kyrkan. kom tillbaka och stanna ute tills maten va klar. lekte lite och var mest med Evelina, übersöt tjej. satt mest på gungbrädan och gunga, aj sån jävla kramp jag fick :D  men äh. sen mat, makaronilåda. bättre mat i dagis än i skolan ju. simon bjöd glass eftersom han fyller och sen fira vi han. som vanligt vila efter maten. medan läste jag hela 3 sagor för två boys :)  tröttsamt men kul. sen gick man till gullvivan och tog fram sina barnsliga sidor, alla har vi ett barn inom oss :)  gick tillbaka och där hade typ hälften vaknat så satte mig ner och spela lite med Kevin och Ivar, skön kille ! mellanmål och till sist ut. lekte lite till och sen hem. då var praon slut, det har varit väldigt kul och skönt med alla där tkr jag. jag fick ett fint kort av dom på blåklockan när jag gick, thänkz !
kom hem och nästan somna, försökte bara hålla ögonen öppna. ialf ikväll ska jag inte göra nåt, måste fylla i prao-boken. förresten fick jag inte världens bästa prao-bedömning, men jag har mina brister och jag är nöjd :)

let us die young,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0