femte november

prao dag 1:
när jag kom dit fick jag genast börja arbeta fullt. fick först packa upp en massa grejs som dom skulle brodera någon text på. påsar i en hög, fickor i en hög, väskor i en hög. tre fulla lådor var det, tog hela förmiddagen. cykla hem och tog en smörgås och när jag kom tillbaka fortsatte jag packa upp tills alla tre lådor va tomma, då fick jag hjälpa tjejen klippa bort alla onödig trådar på broderiet. sen var det bara att sätta dem tillbaka i påsarna och in i lådan igen. var rätt kul på något vis. enkelt men jobbigt för man fick ont i ryggen. imon ska jag få trycka tror jag hon sa (:

annars har jag inte gjort så mkt resten av dagen, bara suttit framför datorn och pluggat vägmärken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0