tjugosjätte oktober

Torsdag:
på kvällen träffades vi flicks hos cecilia, gick till metropolis och beställde pizza och sen gick vi hem och kolla film och åt. kul kväll ! när jag kom hem började jag plugga lite och sen i säng bara.

Fredag:
första timmen skrev vi prov och förhör, båda gick bra tyckte jag. på gympan hade vi tråkigt innebandy och basket. och på matten fick vi ut provet, fick 6. ja, ska väl inte klaga så mkt. efter skolan åkte jag och några flicks in till stan, gick runt i lite butiker bara och senare gick vi på bio, Superbad. filmen var väl rätt bra.nu är jag skithungrig , har inte ätit hela dagen, men orkar inte börja ta fram något nu heller. ska väl sitta här en stund och sen soova, äntligen helg säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0