tjugosjunde oktober

känns som att dagarna bara flyger förbi. det är lördagskväll och känns som att jag vakna för endast fem timmar sen även om det är mer. gick bara i duschen och sminka mig lite på morgon och sen kom grannen hit och berättade om Mary Kays smink. fick också testa en del saker. och nu funderar jag faktiskt på att beställa något sånt smink därifrån, även om det är lite dyrare. men värt är det ialf tycker jag :) har annars bara slappat. ikväll skulle det blivit solf men får knappast åka, har inget att ha på mig och har ingen ork till det heller. kommer flera danser. så jag har tänkt mig bara ha det lite mysigt för mig själv ikväll, med en bra film och något gott att slänga i sig så blir det väl en perfekt kväll ialf !

it tears me apart ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0