tjugotredje oktober

idag var alla nior till SYI, det var helt okej tyckte jag. på förmiddagen var vi först på artesan, där fick vi först sy ett enkelt dynvar och sen trycka något på det. inte så värst svårt, men efter allt läraren berättat tror jag knappast jag skulle komma långt inom den branschen. sen fick vi gå på mat, pasta med räksås. usch vad äckligt det var. sen på eftermiddagen var vi på frissa. det var sådär, fick först föna och sen locka håret på en tjej. inte värst svårt, men inte min grej helt enkelt. till sist plattade hon håret på mig. nu vet jag ialf vilka två ämnen jag inte borde välja, man måste va väldigt kreativ, och livlig fantasi kan bra behövas. i bussen ringde jag Arnolds igen och frågade om praoplatsen, samma svar som alltid fick jag. det var fullt där. steg av bussen vid HVC och gick hem. åt lite och sen skjutsade jag hem anela på cykeln, skulle ju lika bra kunnat ta bussen från skolan, tog ju ändå lika länge.
då jag kom hem började jag ringa runt angående prao, först ringde jag till fotografen Seppälä , men dom pratade mest finska så jag sket i det sen efter det ringde jag Jim & Jill eftersom jag inte kom på så många andra alternativ än en klädaffär. måste ringa imon igen, om jag inte får denna har jag ingen aning vart jag ska ringa längre. ångrar att jag inte ringde tidigare. imon har vi matteprov och jag har aldrig lyckats speciellt bra i såna prov, borde plugga men svårt att plugga till matte tycker jag :p ska försöka ialf. ikväll kollar jag house och sen inget mer. blev lite långt detta.

du är en del av mig, tänker inte förlora den delen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0