Onsdag

Jag sitter här i mörkret och försöker skriva min uppsats, min skrivbordslampa har lyckligtvis gått sönder den också. Jag har alltid väldiga problem med att komma igång när jag väl ska skriva en uppsats, så oftast lämnar allt till sista kvällen. Men jag har bestämt mig för att skriva om min högstadietid och ännu är jag inne på min tredje mening bara. Usch, jag är kass.

Men jag saknar faktiskt min kära tv, fastän jag inte varit utan den i knappt en dag ännu. Det är nästan konstigt hur beroende man är av vissa saker. I helgen blir jag kanske utan dator också för att mamma tycker bror ska fixa den. Den är liksom sjuk på riktigt, med det menar jag virus. Ärligt talat så skulle jag kunnat köpa en splitterny dator för alla pengar vi gett ut på att reparera den. Imorgon på gymnastiken har vi mk-test, är väl inte så farligt men tråkigt värre. Imorgon är det torsdag vilket betyder att det är helg snart. Ska bli skönt, ska nog sitta hemma och ha det skönt hela helgen. Jag orkar inte träffa någon, jag vill vara ifred ett tag till.

idag fyller håkan och eftersom jag gått och förälskat mig i hans nya album så måste jag självklart gratta honom ! sen känner jag en väldigt stor saknad efter någon just nu.

ilava

Kommentarer
Postat av: ninna

Skicka ett mejl till [email protected] om du vill ha hjälp.

2008-04-04 @ 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0