Nu sticker jag

Jag har inte kommit iväg till den där stackars butiken ännu, haha. Men jag har ju inga pengar heller, fastän jag sitter fullt påklädd här framför datorn. Jag tänkte jag skulle tigga lite pengar av mamma, hon är alltid snäll och ger när man behöver. Nästan så man känner sig lite bortskämd ? Men jag har kommit på att jag måste sticka ännu en kilometer bort för att köpa nya hörlurar till min mp3, jag har ju faktiskt haft sönder mina förra. Och då får jag ju inte glömma att nämna alla 7-8 paren jag haft sönder före dessa :) hihi. Men jag gör inget farligt med dom, de går ju bara sönder dessa sladdar :o Man ska väl lära sig hantera klumpighet också ! Nu ska jag få mina pengar och sen sticker jag ! :D Jag ska GÅ så det tar nog en stund, men det är bra för konditionen och hälsan. Och sen kan man ju kalla det för en förberedelse inför skolgymnastiken , tihi. HEJDÅ (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0