Söndags morn

Idag blir det lite av en stressdag tror jag. Imon har vi tyskaprov, jag ska väl läsa lite idag. Ska nog gå bra , bara man kan orden och grammatiken så. Sen ska jag försöka hinna med att få klart min test-design till bloggen. Det tar nog upp hela dagen.

Jag drömde en jävligt mysig dröm inatt om någon. Berättar inte om vem, men den personen ska nog allt få veta vad jag drömt. Kanske skrämmer honom/henne lite. Tihi :)

Jag har ju sömnsvårigheter, det sa jag nog för en tid sedan. Men nu har jag börjat sova på soffan och sover lite bättre ialf, även om det blir jävligt varmt i rummet när datorn står på hela dagen men. Jag ska åtminstone gå och städa undan mitt sovgrejs nu. Hejdå

ilava

Kommentarer
Postat av: stina

tack så mycket! än fast det är något jag bara knåpat ihop. det är verkligen svårt att designa bloggen!

2008-01-27 @ 12:29:53
URL: http://sapp.blogg.se
Postat av: stina

jag antar det. jag förstår bara nada av alla kodex mallar osv. men men.. :)

2008-01-27 @ 13:05:32
URL: http://sapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0