Tjejsnack v. 2

Vilken var den senaste filmen du såg , var den bra ?
 - Tror det var någon på tv, men minns inte vad den hette. Så i stället säger jag License To Wed. Har skrivit lite kort om den här i bloggen också. Den var kul tyckte jag, om du vill skratta lite så rekommenderar jag den ;)

Vem var den senaste personen du pratade med, och om vad ?
 - Det var nog mamma. Hon frågade om jag ringt och frågat om praon.

Vad var det senaste inköpet ?
 
- Om man räknar med småsaker så var det nog tuggummi :D Annars var det julfestklänningen och julklappar tror jag.

Senaste kyssen, berätta om den ?
 -
Jadu, vi får vänta på senaste kyssen tyvärr. Skulle gärna berättat om det funnits någon sån :)

När var senaste gången du grät och av vilken anledning grät du ?
 - Jaa, om jag skulle minnas det. Var nog så länge sen så jag minns inte helt enkelt :)

Vill du också vara med och tjejsnacka, varje vecka få några små frågor att besvara ?
Joina då Tjejsnack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0