Bedtime snart

Jag skrev ju i tidigare inlägg att jag skulle berätta lite om vår klassresa. Men nu när jag tänkt lite på det så har jag bestämt mig för att inte göra det iallafall. Berättar precis allt när jag kommer hem ! Jag lovar, är så spänd just nu så jag tror nog bara det skulle bli fel om jag försökte berätta något. Jag har inte ens nämnt var vi ska åka, hm. Kan åtminstone säga det, Ruka heter stället. Uppe i Lappland nånstans, alltså ett skidställe om ni inte redan förstått det :) Så det blir ingen blogg tills på Lördag, egentligen rätt skönt utan dator. Men som sagt så berättar jag varenda liten detalj jag kommer ihåg sen.

Sitter och väntar på att Wallander ska börja nu. Enligt vad jag såg på den lilla reklamsnutten så är det ett superavsnitt idag med ! Efter det går jag nog och sover, måste va tillräckligt pigg imorgon. Skriver antagligen något smått före jag åker men annars önskar jag er en underbar vecka ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0