Fredag

Verkligen bra dag måste jag säga. På biologin satt jag och Anela och skrattade hela timmen, pratade om människans skelett och sånt. Sen slapp vi matten och hade musik i stället. Vilket var jättekul från början men sen blev man bara tröttare och smått hes. Sista timmen var det finska som gällde, men vi fick sitta och diskutera klassresan hela timmen i stället. Kul dag, såhär dagarna före klassresan har det varit jävligt bra stämning i klassen.

Har kollat Dawson's Creek nu och funderar smått på om jag ska packa lite redan. Måste iallafall plocka undan på soffan lite. Ikväll gör jag inget, slappar bara antar jag. Kanske kollar någon film eller nåt i din stilen :) ha det bäst !

ilava

Kommentarer
Postat av: pasta

Tack så mycket (: din med!

2008-03-07 @ 16:51:21
URL: http://paastis.blogg.se
Postat av: Linda

ja, visst är dom! =)) ha en trevlig fredagskväll!

2008-03-07 @ 16:54:07
URL: http://paerlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0