Torsdag

Ska försöka blogga något smått idag även om jag har en del jag måste hinna med. Hade något sorts matte-test i skolan idag, tyckte det var rätt enkelt. Sen hände väl inget annat intressant i skolan längre. Blev rätt lättad när sista lektionen tog slut. Idag tänkte först plugga lite sen blir det photoshop antagligen.

Jag har inte hunnit berätta det, men jag håller på med en bloggdesign. Funderar på om någon ska få den eller om jag behåller den själv, får se när jag är klar hur jag gör :) Jag tror den kommer bli lite grön och somrig. Runda kanter antagligen och själva bladet man skriver på kommer åtminstone vara mindre än vanligt. Det tar nog minst till nästa vecka tills jag är klar. Om jag inte jobbar med den i helgen förstås. Har en del annat jag måste  hinna med, så det blir nog att jag tar fram den lite då och då :)

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0