Lägga ner eller bloggpaus ?

Jag har funderat lite sen i måndags, men jag kommer inte riktigt fram till rätt lösning. Det jag funderat på är om jag ska lägga ner bloggen totalt eller om jag bara ska ta en liten bloggpaus. Jag vet inte precis, men om jag lägger ner den helt kommer jag antagligen börja på med en ny direkt. Ibland är bloggen otroligt bra som tidsfördriv andra gånger kanske också en liten tröst.

Varför vill jag då göra det här om jag älskar bloggen ? Jag vet inte riktigt, det har hänt så mycket nu på sistone så jag känner att jag inte kan kontrollera vad jag skriver ibland. Åtminstone jag har en liten gräns vad det gäller vad jag ska skriva på bloggen. Jag vill inte avreagera mig och sprida en negativ stämning genom att skriva något här som jag sedan kommer ångra. Dessutom känner jag att jag inte direkt jämt har tid att hålla igång den, vilket har märkts på sistone.

Som sagt så händer det så mycket och jag vill tänka lite på saker och ting. Egentligen tror jag inte att jag vågar lägga ner bloggen totally, jag har ju faktiskt hängt här över ett år och har runt 600 inlägg minst. Så tills vidare säger vi bara att jag tar en liten bloggpaus, jag kommer fortfarande skriva och sånt. Men mycket mindre tror jag. Fast kolla in lite nu och då, jag tror att jag återgår till det normala om kanske en eller två veckor minst. Tills vidare håller jag mig på min privata blogg.

Ha det bra, pussar !
ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0