30 December

Nu ska jag skriva mitt troligtvis sista inlägg för idag. Och det kommer handla om min söndag. När jag idag vaknade kände jag en rejäl trötthet i kroppen, och man blir lite mer avslappnad och piggare av en dusch. Efter duschen satte jag mig genast här och fastnade här också såklart. Efter att ha sett så många bloggar så har jag äntligen bestämt mig lära mig mera om photoshop. Så jag började med att läsa på webdesignskolan som gav mig lite kunskap om grunderna även om jag kan lite om det redan. Så då har jag nog suttit med photoshop framför ögonen mest hela dagen, annars har jag nog bloggat så mycket jag kunnat och sen bara pratat med folk. Men efter att ha sett ett inlägg om photoshop på Kenzas blogg hittade jag en bra sida där man via datorn kan få lektioner av en lärare. Dom är jättebra de här klippen, kommer ta länge att kolla alla men det är värt det. Så nu måste jag bara skaffa nyaste versionen av photoshop tror jag. Ska nog fortsätta se på dessa klipp nu. Men ha en bra kväll ni annars ! Pussen.

sidan till dessa klipp jag kolla på just nu har ni här: Moderskeppet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0