Ändrade nyårsplaner


image34
image35

Nu kan jag glatt säga, kvällen är räddad ! All min trötthet är borta och jag är på toppen humör :) Dessutom är kvällens planer ändrade, förhoppningsvis åtminstone. Det blir så att vi åker in till stan och har kul där i stället. Jag trodde verkligen jag inte skulle få åka för mamma eftersom det är en väldigt speciell kväll och det ofta kan bli galet på stan som hon beskriver det. Men jag fick och jag behövde inte klaga eller något som jag tänk om hon inte låtit mig gå. Pappa kommer skjutsa oss hoppeligen. Fast nu väntar jag bara på att min kära bror ska komma ur duschen. Det är så irriterande att han alltid ska va först och dessutom tar det evigheter för han :o Men åtminstone kommer min kväll bli helt super antar jag ! GOTT NYTT ÅR ALLA =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Gott nytt år :)

2007-12-31 @ 20:20:08
URL: http://asecretlife.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar: HAhah så sant! :p Hade du ett bra nyår då? :)

2008-01-01 @ 02:20:15
URL: http://accordingtosandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0