juldagen

idag läste jag ut en bok, men biblioteket var ju förstås stäng idag då suck. så jag tänkte nog att jag skulle kolla film hela dagen bara, så jag börja kolla på någon. men som alltid orkade jag inte kolla hela så det blev som det blev med min filmdag. i stället bestämde jag mig med soffi att hon och sandra skulle komma hit och vi skulle se på nån kul film bara ;> så blev det då. medans jag vänta på dom kolla jag lite tv bara. sen kom dom och vi satt först lite vid datorn bara, som vanligt. men till slut lyckades vi sätta oss framför tv och sätta på filmen. american pie - band camp. den va kul. resten av kvällen satt vi nog framför datorn och gjorde det vanliga bara. shao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0